آیا خوردن سوسیس و کالباس سالم است؟

 

پس از اتمام یک وعده غذایی سوسیس معمولاً احساس گناه می شود. آیا دلیل خوبی برای این احساس وجود دارد یا اینکه آیا جامعه با غذاهایی که واقعاً بد نیستند وسواس پیدا کرده اند؟

بیایید مستقیماً با بیان اینکه کالباس ها هیچ غذایی برای سلامتی نیستند ، شروع کنیم. ما هرگز مصرف سنگین این پروتئین را تأیید نمی کنیم.

گفته می شود ، با ریشه هایی که به دوران سومری باستان باز می گردد ، ساخت کالباس قرن هاست که از غذاهای پرطرفدار بوده است. آنها به طور سنتی از انواع گوشتهای خاکی تهیه شده بودند که دارای گلدان هایی در اطراف آن بود. ساخت کالباس به عنوان روشی برای استفاده از تمام تکه ها و قطعات برای جلوگیری از هدر رفتن مواد غذایی ایجاد شده است.

آیا با چنین سابقه طولانی در خوردن سوسیس ، آیا پیشینیان ما این اشتباه را داشتند؟ یا آیا کالباس برای خوردن سالم است؟ ما در مقاله به بررسی دقیق تر این سوال خواهیم پرداخت.

 

آیا ما بیش از حد وسواس داریم؟

در فرهنگ مدرن فن آوری پیشرفته ما ، هر قدمی را که برداشته می شویم ردیابی می کنیم و مانع هر نوع سوخاری که مصرف می کنیم را می کنیم. سلامت جسمی بدن ما برای بسیاری از ما مانند معبد با منشأ باستانی بسیار مهم است. افرادی که رژیم غذایی سالم دارند از غذاهایی که ممکن است برای بدن آنها مضر باشد ، حتی در مقادیر اندک ، دور هستند. غالباً ما خودمان لذت لذت بردن از غذاهای خوشمزه را در اعتدال انکار می کنیم. تنها تمرکز روی برچسب غذایی است.

 

آیا ممکن است سوسیس بدنام در یک رژیم غذایی مدرن سالم جای بگیرد؟ کاملا!

 

عناصر غذایی موجود در کالباس

سوسیس حاوی مجموعه ای از ویتامین ها و مواد معدنی است که بخشی از حفظ یک رژیم غذایی سالم است. طبق دستورالعمل USDA یک فنجان سوسیس Chorizo حاوی 13.6 گرم پروتئین ، 25.1 گرم چربی کامل ، 19 میلی گرم کلسیم ، 1.41 میلی گرم آهن ، 20 میلی گرم منیزیم ، 308 میلی گرم پتاسیم ، 1.6 میلی گرم روی ، 5.4 میلی گرم از نیاسین ، 788 میلی گرم سدیم و همچنین سایر ویتامین ها و مواد معدنی در مقادیر کمتری.

 

مواد مغذی

تابلوی تغذیه ای برای کالباس بد نیست.

آنها بدون قند و کربوهیدرات ، آنها را برای فرد مبتلا به دیابت یا سایر محدودیت های سلامتی انتخاب مناسبی می کنند. مهم نیست که چه رژیم غذایی را دنبال می کنید ، یک کالباس به نوعی می تواند در وعده های غذایی روزانه شما قرار بگیرد ، وقتی که در حد اعتدال خورده شود.

انواع مختلفی بی پایان هستند ، از براتورست ، Chorizo ، Andouille ، Kielbasa و ایتالیایی ، و لینک معروف صبحانه ، برای نامگذاری چند مورد. اما اگرچه کالباس فواید سلامتی دارد ، اما می تواند یک طرف پایین هم داشته باشد. چربی و نمک.

 

تجزیه و تحلیل هیولا چربی

چربی در بیشتر انواع سوسیس رایج است و عامل بسیاری از عوارض سلامتی است. این موارد شامل بیماری های قلبی ، سکته مغزی ، چاقی و انواع بیماری های دیگر است. اما آیا کاهش چربی از رژیم غذایی ما ضروری است؟

چربی رژیم غذایی را نباید به مقدار روزانه به مقدار زیادی مصرف کرد. مشکل این است که ما عاشق خوردن مواد هستیم. بسیاری تقریباً آن را میل می کنند و زیاد می خورند! آیا می توان تعادل را پیدا کرد؟ پاسخ یک بله چشمگیر است.

مطابق دستورالعمل های رژیمی USDA برای برنامه SelectMyPlate.gov برای آمریکایی ها برای سال های 20-2020 ، ما به شما توصیه می شود که چربی ها را در یک برنامه غذایی سالم بگنجانیم. برای بزرگسالانی که در رژیم غذایی روزانه 2000 کالری قرار دارند ، می توانیم 35 درصد کل کالری های خود را از چربی مصرف کنیم. این معادل 700 کالری یا 78 گرم چربی در روز خواهد بود. در 17 گرم چربی برای پیوند 4 اینچی گوشت دودی یا گوشت خوک Bratwurst که تقریباً یک چهارم از چربی دریافتی روزانه شما را تشکیل می دهد

 

سوسیس شور چیه ؟

نمک داستان دیگری است. با رهنمودهای مربوط به رژیم غذایی برای بزرگسالان در روز 2000 کالری ، می توانید 6 گرم نمک در روز مصرف کنید. معادل 2400 میلی گرم یا کمی بیش از 1 قاشق چایخوری در روز. اصلاح این مشکل سخت تر خواهد بود زیرا در نظر بگیرید که یک پیمانه پنیر کلوچه کم چربی حاوی 255 میلی گرم و یک پیت گندم کامل 6 اینچی 284 میلی گرم است.

اما هنوز امید خود را از دست ندهید ، محدود کردن چربی و نمک در رژیم غذایی و همچنین کالباس شما ساده تر نخواهد بود.

 

طرز تهیه یک کالباس سالم تر

روش های جایگزین پخت و پز می تواند شگفتی هایی برای کاهش میزان چربی و نمک باشد. به جای کباب یا سرخ کردن ماهی تابه ، مایکروفر (مایکروویو) ، پخت اجاق گاز را داخل آن و یا حتی آنها را پاک کنید. اگر تصمیم گرفتید که ماهیتابه را سرخ کنید ، به جای کره یا روغن از اسپری پخت و پز استفاده کنید تا داخل آن ها بپزد.

 

در صورت ایجاد سوسیس شخصی خود می توانید سبزیجات خرد شده ، میوه ، آجیل خرد شده ، دانه ها ، گیاهان و ادویه جات ترشی جات اضافه کنید. این کار باعث کاهش مقدار گوشت و افزایش اجزای سالم تر می شود. شما نه تنها مقدار چربی موجود در هر کالباس را کاهش می دهید ، بلکه گزینه های جایگزینی با طعم را نیز برای بهبود تجربه ناهار خوری خود ارائه می دهید.

 

آزمایش برای یافتن تعادل مناسب بهتر است.

همچنین می توانید نوع گوشت مورد استفاده را در کالباس های خانگی خود تغییر دهید: گوشت گاو ، گوشت خوک ، گوشت گوساله ، مرغ. ممکن است کالباس وگان گاه به گاه پرتاب شود؟

انتخاب گوشت بدون چربی مانند مرغ ، بوقلمون یا حتی توفو می تواند میزان چربی هر کالباس را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. لوبیا را به یک گزینه گیاهی جایگزین که دارای طعم شگفت انگیز است و سرشار از مواد مغذی سالم است ، وارد یک گلدان کنید.

هنگام پخت و پز ، غذاهای جانبی را نیز پیشنهاد دهید. به جای چیپس سیب زمینی ، سالاد ماکارونی یا سیب زمینی سرخ شده در کنار یک سوسیس کبابی ، آن را با یک سبزیجات با سبزیجات سرو کنید. نان را به طور کامل پرش کنید و یک سس شیرین کننده کم چرب را به تعارف اضافه کنید

 

 


معرفی و توضیح انواع محصولات ارگانیک چربی ,غذایی ,کالباس ,سوسیس ,میلی ,رژیم ,رژیم غذایی ,خوردن سوسیس ,غذایی سالم ,کالباس سالم ,سالم است؟ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خدمات نرم افزاری آزمایشگاه خاک بتن آسفالت دانلود کلیپ جدید کودک سان دانشکده پرستاری شهرستان مغان (گرمی) تک وب به روز بهترین سایت بررسی و معرفی بهترین مودم های ADSL و VDSL کار با فوتوشاپ