پنج عامل در تصمیم گیری برای نوسازی
هنگام بررسی نوسازی ، حداقل پنج معیار به شما کمک می کند تا تعیین کنید آیا تلاش باید دنبال شود:

محوطه سازه گستر محصور در خشکی است. اگر محوطه سازه گستر محصور در خشکی باشد ، یا اگر محدودیتی از نظر خودی برای افزایش کل ردپای فیزیکی ایجاد شود ، رشد به سطح زیر زمین یا فوت مربع محدود می شود. تقاضا برای امکانات علمی و فناوری همچنان در حال افزایش است ، با این حال پیش بینی می شود ثبت نام در 10 سال آینده کاهش یابد. سازه گستر تولسا با تجسم مجدد هدف خود و سازماندهی مجدد ساختار خود ، از جمله یک برنامه درسی سنگین  ، اقدام کرده است.


زیرساخت ظرفیت دارد. اکثر سازه گستر ها نوعی حلقه کاربردی دارند ، به طور معمول بخار و آب سرد است. با این وجود هنگامی که ساختمانهای قدیمی در مراکز تحقیقاتی بازسازی می شوند ، نیازهای قوی نماینده مجلس می تواند چالش ظرفیت را ایجاد کند.
پایداری در اولویت است . استفاده مجدد و به روزرسانی تاسیسات موجود یکی از بهترین روش ها برای کاهش دوباره استفاده مجدد است. زباله های ساختمانی در سال 2017 میزان زباله های شهری را دو برابر کردند که بیشتر آنها از تخریب ساختمان ها حاصل می شد.
بودجه محدود است. وقتی بودجه کم است ، بازسازی می تواند مقرون به صرفه ترین راه حل باشد. هزینه تملک زمین می تواند بسیار بالا باشد ، به ویژه هنگامی که صاحبان زمین ارزش ملک را برای  درک کنند. علاوه بر این ، هسته و پوسته ساختمانهای موجود از قبل موجود است. جزئیات و شخصیت آنها برای تولید مثل گران است.
ارزش تاریخی یا حمایت از فارغ التحصیلان وجود دارد. یک ساختمان محبوب یک بار با ارزش احساسی می تواند دانش آموختگان را برای کمک به حفظ آن ترغیب کند. علاوه بر این ، برداشت عمومی از پروژه های دولتی و محلی به طور معمول موافق نوسازی است ، به ویژه هنگامی که شخصیت یک چهار ضلعی زیبا یا فضای سبز در صورت ایجاد تاسیسات جدید از بین برود.


در سازه گستر تهران در آستین ، علاقه زیادی به حفظ سالن ورزشی هیس ، یک مجتمع دو ژیمناستیک برای بانوان از سال 1930 وجود داشت. این بنا به نام اجاره کلایمر آنا هیس ، پیشگام در دو و میدانی ن ، از نظر تاریخی برای اسکان اجاره کلایمر از اهمیت برخوردار بود. چشم انداز هیس از پیشبرد برنامه های ورزشی ن. علاوه بر این ، سالن بدن سازی نمونه زیبایی از ویژگی های برجسته مدیترانه ای آجر نمای داخلی شتر مخلوط ، سقف کاشی قرمز اسپانیایی ، پنجره های قوسی ، پاسیوهای برازنده و سقف های عمیق سقف تنظیم شده در طرح پردیس سازه گستر 1910 بود.

این ساختمان در حال تبدیل شدن به انستیتوی رباتیک آنا هیس ، یک مرکز تحقیقاتی میان رشته ای است که از روباتیک ، علوم کامپیوتر ، هوش مصنوعی ، مهندسی مکانیک و برق و بخش طراحی صنعتی کالج هنرهای زیبا استفاده می کند. فرماندهی آینده ارتش در این مرکز مستقر خواهد شد و تحقیقات فناوری رباتیک و موقعیتی و ناوبری آنها را با سازه گستر و بخش خصوصی همکاری می کند.

 

سوال بودجه: آیا مداد شغلی خارج می شود؟
هزینه های نوسازی معمولاً کمتر از ساخت متر مربع قابل مقایسه است. با این حال ، ساختمان باید از نظر شرایط و سازگاری کاملاً ارزیابی شود. هزینه های اضافی بی شماری وجود دارد که فقط برای بازسازی اختصاص دارد ، از جمله مهندسی اجاره کلایمری قانونی ، نقشه های ساخته شده ، تأیید پرونده ، تخریب ، برنامه های مرحله بندی ، مدیریت انتقال ، جابجایی موقت و اصلاح. یک برنامه طولانی مدت ناشی از تخریب و مرحله بندی نیز باید در هزینه ها و شرایط عمومی محاسبه شود.

همه این مسائل باید توسط تیم پروژه تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی شود. با این حال ، با توجه به اینکه هیچ هزینه ای برای تملک زمین وجود ندارد و یک هسته و پوسته جدید حدود 30٪ از هزینه های ساخت را تشکیل می دهد ، بازسازی می تواند یک گزینه مقرون به صرفه باشد.

 

شگفتی ها را به حداقل برسانید
شاید بزرگترین نگرانی در مورد بازسازی شرایط پیش بینی نشده باشد. چگونه می توان از بیشترین شگفتی های بد جلوگیری کرد؟ شرایط پیش بینی نشده به ناچار منجر به تغییر سفارشات و هزینه های اضافی می شود. برداشتن سقف برای دیدن آنچه که پنهان است شروع است. اما اگر ساختمان خالی شود ، تخریب تسریع می شود و دانستن اینکه پشت داربستها دقیقاً چه چیزی وجود دارد ، رمز و راز تخمین و برنامه ریزی را از بین می برد.

اما نمی توان همه ساختمان ها را تخلیه کرد. با این حال ، برخی از شگفتی ها را می توان از طریق فناوری به حداقل رساند. اسکن لیزری سه بعدی ، سطح جدیدی از دقت و اطلاعات اجاره کلایمری قانونی را به ارمغان می آورد ، که سرعت بررسی صحرایی و همچنین روند طراحی را سرعت می بخشد.


کلایمر علوم گیاهی Torii نوسازی در ساختمان علوم عصبی و مولکولی در سازه گستر تهران است. اجاره کلایمر کیکو توری ، عضو هیئت علمی سازه گستر واشنگتن در سیاتل و محقق اصلی سازه گستر ناگویا در ژاپن ، قرار بود هنگام ساخت کلایمر جدید خود به آستین برسد. اسکن با لیزر برای تیم طراحی نیازهای وی را آسان تر کرد.

اجاره کلایمر توری که یکی از 15 نوآور زیست شناس گیاهان در اجاره کلایمر نامیده می شود ، چندین قطعه تجهیزات تخصصی را با خود آورده بود که باید آزمایش شود. دقت اسکن ها با حذف راستی آزمایی های بیشمار ثبت شده ، جا و نیازهای تجهیزات تجهیزات را بسیار آسان می کند. تیم طراحی همچنین توانستند ماژول کلایمر را به طور دقیق اصلاح کنند تا با فضا متناسب تر باشد و یک منطقه سوار شدن به رنگ سفید نیز داشته باشد.

فناوری واقعیت مجازی پیشرفت کرده است تا به یک ابزار طراحی در زمان واقعی تبدیل شود. نیازهای فضایی یک سازمان تحقیقاتی قرارداد میدوست اخیراً مورد مطالعه قرار گرفت ، از جمله کلایمرهای بخش توسعه محصول آنها با پنجره هایی در مسیر تور ، تا مهمانان را از مناطق تحقیق و توسعه دور نگه دارد. اکنون مشتریان می توانند از عینک های VR استفاده کنند تا در هنگام طراحی با هدایت آواتار از طراح ، در یک گشت مجازی به فضا بروند. نماهای کلایمر را می توان به صورت مجازی مشاهده کرد ، و به این وسیله امکان ایجاد طرح های مجازی فوری برای ایجاد پیشرفت وجود دارد.

 

حق تقسیمات فضای خود را بدست آورید
استانداردهای فضایی برای کلایمر های آموزشی و تحقیقاتی دائماً در حال تغییر است. آموزش های STEM مانند یادگیری تیمی هدایت شونده و یادگیری تحقیق هدایت شده فرآیند محور طرفدار حل مسئله و یادگیری مبتنی بر تیم در کلاس است. کلایمر های تحقیقاتی تخصصی تر شده و به تسهیلات میان رشته ای مشارکتی تبدیل شده اند. فرمول و کلایمر های استاندارد می توانند فضا را قبل از اتمام ساخت منسوخ کنند.

در سازه گستر باتلر ، در ایندیاناپولیس ، دو ساختمان علمی و فناوری مربوط به دوره 1970 ، سالن های گالاهو و هالکام ، توسط یک ساختار سوم جدید در حال بازسازی و اتصال هستند. تمام علوم سازه گستر در مجموعه جدید ادغام می شوند. موضوع تسهیلات جدید را می توان در دو کلمه خلاصه کرد: همکاری و ارتباط.

کلایمر های کلاس با استفاده از نیمکت های کلایمری تیمی و صندلی های آموزشی ، تعلیمات جدید را برای تقویت تعامل پذیرفته اند. محققان و دانش آموزان مناطق آماده سازی را به اشتراک می گذارند و برخی تحقیقات را با هم انجام می دهند. تحقیقات کارشناسی ، که توسط بنیاد ملی علوم توصیه شده است ، استانداردهای تخصیص کارشناسی برای علوم را کاملاً تغییر می دهد.


زمینه های همکاری ، مانند این موارد در سالن علوم حیوانات هوبارت و راسل کریتون سازه گستر پردو ، منطقه برنامه ریزی شده خالص را در تحقیقات کلایمری و امکانات آموزشی افزایش داده است.

اما بیشترین تغییر در خارج از کلایمر ها مشاهده می شود. تحقیقات نشان داده است که همکاری میان رشته ای برای کشف جدید مهم است و بیشترین همکاری در خارج از حوزه کار اتفاق می افتد. در سازه گستر باتلر ، اعضای هیئت علمی و دانشجویان در مناطق همکاری پراکنده در این مرکز با یکدیگر تعامل دارند. این مناطق در نزدیکی تقاطع افقی و عمودی قرار گرفته و مکان های تجمع غیر رسمی ایجاد می شود. موفقیت این مناطق باعث شده است که متوسط ​​کل فضای آنها در امکانات کلایمری به طرز چشمگیری افزایش یابد و به تقریباً 20٪ فوت مربع خالص برای هر دانش آموز برسد.


تأمین امنیت و امنیت
نوسازی ها معمولاً به موارد ایمنی اضافی مانند خروج به روز شده ، آب پاش های آتش نشانی و سیستم های تخلیه دود نیاز دارند. در صورت تغییر کاربری ساختمان ، ساختمان باید به روز شود تا کد های فعلی را داشته باشد. اما میزان خطر در امکانات کلایمری حتی بیشتر است.

هنگامی که مقدار زیادی هیدروژن در هود بی هوازی که برای مطالعه باکتری ها استفاده می شود ، بیش از حد هیدروژن جمع می شود ، دچار انفجار کلایمری شد. این یک یادآوری تلخ است که ایمنی مهمترین اولویت در کلایمر ها است.

پویایی محاسبات سیال هود (CFD) برای اطمینان از عملکرد مناسب هوا و مهار کاپوت برای دور نگه داشتن بخار هود از کاربران ضروری است. دوش های ایمنی و چشم شوی ها از تجهیزات ایمنی استاندارد هستند ، اما بسته به حوزه قضایی ، تخلیه ممکن است ضروری یا ممنوع باشد.

دید به ویژه اگر در مقطع کارشناسی تازه آموزش دیده در حال انجام آزمایش هستند ، یک نگرانی ایمنی است. مربیان و مدیران کلایمر برای دیدن دانشجویان خود به نماهای بدون ستون در کل کلایمر نیاز دارند.

تأسیسات نوسازی برای رسیدگی به موضوعاتی از قبیل نوع و حجم زباله و استفاده از امکانات ذخیره سازی یا نگهداری یا نگهداری مرکزی یا در محل ، به یک استراتژی مدیریت پسماند نیاز دارند.

اگر قرار است مواد شیمیایی در محل ذخیره شود ، میزان آتش سوزی میزان ذخیره سازی مجاز در هر طبقه را تعیین می کند.

بازسازی یک ساختمان تحقیقاتی در حالی که اشغال شده است خطرات قابل توجهی در ساخت و ساز ایجاد می کند ، به ویژه:


مشکلات ساختاری کشف نشده می تواند در مدت کوتاهی اصلاح شود
مسائل ساختاری می تواند از شکست بالقوه سازه گرفته تا تثبیت لرزش باشد. اگر برای نجات یک ساختمان قدیمی نیاز به کارهای گسترده ساختاری باشد ، هزینه های آن می تواند فراتر از هزینه معمول ساخت یک ساختمان جدید باشد و راه حل های خلاقانه درخواست می شود.

قبل از اینکه بتواند به خانه جدیدی در بخش مهندسی زیستی کالج اجاره کلایمری کارل ایلینویز و مرکز شبیه سازی پرش تبدیل شود ، لازم بود که در کلایمر Everitt ، که زمانی برنامه مهندسی برق را در سازه گستر Illinois at Urbana-Champaign برگزار می کرد ، به مسائل ساختاری رسیدگی شود .

ساختمان U شکل دارای یک راهرو دو بار در یک بال است که برای منطقه جدید آموزش سلول و بافت کار نمی کند. مناطق آماده سازی لازم بود که در همان قسمت راهرو کلایمر ها باشند. این راهرو از نظر استراتژیک خارج از مرکز تغییر مکان داده شد تا در حین دفن ستون ها در داربستهای جدید ، مناطق آماده سازی مجاور کلایمر ها باشند.

با جایگزینی داربستهای داخلی واحد سنگ تراشی بتونی با داربست خشک ، بار سازه سبک شد تا به شما کمک کند تغییرات لازم برای افزودن یک پر کردن دو طبقه را محدود کنید. سرریز در زیر یک زیرزمین درجه پایین به شکل U باز از ردپای ساختمان است. فقط شش ستون نیاز به تقویت از طبقات مارپیچ داشت ، با تیرهایی که سه جفت ستون را برای حمایت از پر کردن پوشانده است.

 

جایگزینی سیستم های نماینده قدیمی منسوخ شده
این احتمال وجود دارد که سیستم های مکانیکی و الکتریکی در یک ساختمان قدیمی نامناسب باشند. بعلاوه ، نیازهای فن آوری مدرن به یک ظرفیت الکتریکی بسیار فراتر از آنچه در دهه های گذشته پیش بینی شده بود ، نیاز دارد. رایانه ها ، فناوری بی سیم ، سیستم های فرافکنی و سایر فن آوری ها فضا را می خورند ، گرما تولید می کنند و جیب های برق را می مکند.

تقریباً هر تاسیسات قدیمی دارای ارتفاع از کف به کف کمتری نسبت به نمونه های مشابه خود هستند. اجرای مجاری مجاری غیرممکن است. با این وجود ، کمی خلاقیت می تواند فرصت های بالقوه طراحی را هنگام مواجهه با چنین چالش هایی کشف کند.

به عنوان مثال ، ارتفاع پایین از کف به کف در سالن پیرسون سازه گستر میامی ، در آکسفورد ، اوهایو ، استفاده از مجاری مکانیکی بالای سقف را محدود کرد. سیستم پرتو سرد ، که به کانالهای هوای کوچکتر نیاز دارد ، گزینه ایده آل برای کلایمر بود. هزینه عملیاتی کمتر یک دوره بازپرداخت کوتاه برای سیستم فراهم می کند.

در دانشکده اجاره کلایمری سازه گستر ایندیانا ، کلایمر های ساختمان علوم اجاره کلایمری Van Nuys برای مطابقت با استانداردهای روز به روز شدند. ارتفاع از کف به کف حتی پایین تر بود ، بنابراین سرویس دهی به فضاهای کلایمری جدید با سیستم های HVAC کافی مشکل ساز بود. راه حل: واحد جدید انتقال هوا را روی سقف قرار دهید و تعقیب های مکانیکی جدیدی را در پایین ساختمان ایجاد کنید تا کلایمر ها را به صورت عمودی تأمین کنید. تعقیب و گریزها در یک آجر نمای بیرونی ساختمان گنجانده شده است.  


 سازه گستر سهند گزینه مناسبی برای ارتفاعات پایین از کف به کف بود.

 
هیچ چیز نمی تواند فعالیت های ساختمانی را مانند یک بازسازی چند مرحله ای مختل کند. اما اگر با دقت برنامه ریزی شود می توان سر و صدا ، گرد و غبار و سایر ناراحتی ها را به حداقل رساند. روز شده در پیرسون هال در سازه گستر میامی چنین پروژه بود. این مرکز 201،000-sf دارای کلایمر ها و کلاس های تحقیقاتی زیست شناسی و شیمی است. بازسازی در سه مرحله طی سه سال انجام شد.

ده محقق به فضای استفاده نشده کتابخانه در آن سوی خیابان پیرسون منتقل شدند. فضای خالی در پیرسون پس از بازسازی به عنوان فضای چرخشی عمل کرد. ساخت و سازها به صورت مرحله ای انجام می شد به طوری که دیگر هیچ یک از سرنشینان مجبور به حرکت بیش از یک بار نبودند.

از نظر مکانیکی ، ساختمان به چهار ربع تقسیم شد. مرحله بندی با طرح مرحله بندی عمودی توسط ربع از طرح مکانیکی استفاده کرد.


جایگزین داربست کلایمر ,سازه ,گستر ,ساختمان ,جدید ,اجاره ,سازه گستر ,اجاره کلایمر ,اجاره کلایمری ,وجود دارد ,برنامه ریزی ,اجاره کلایمری قانونی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین اجناس نظر سنجی اختراعات ابزارهای طراحی سایت دهکده اخبار تکنولوژی سیکو، سینمای آنلاین تو LoveMedia euroeghamat.com/fa/