خواص ویتامین B2 , بیماری کمبود ویتامین b2
خواص ویتامین B2 , بیماری کمبود ویتامین b2
تخم مرغ و محصولات لبنی از منابع ویتامین B2 است

 

ویتامین B2 یا همان ریبوفلاوین یکی از هشت ویتامین B ای است که برای سلامت انسان ها ضروری است. می توان این ویتامین را در غلات، گیاهان و محصولات لبنی پیدا کرد. ویتامین B2 برای تجزیه اجزای تشکیل دهنده مواد غذایی، جذب سایر مواد مغذی و نگهداری بافت ها ضروری است. همانطور که می دانید ویتامین B2 یک ویتامین محلول در آب است و به همین خاطر در آب حل می شود. همه ویتامین ها محلول در آب یا محلول در چربی هستند.

 

ویتامین های محلول در آب از طریق جریان خون حمل می شوند. افراد باید هر روز ویتامین B2 را مصرف کنند زیرا بدن تنها مقادیر کوچکی از آن را ذخیره می کند و این منابع خیلی زود به پایان می رسد. ریبوفلاوین به طور طبیعی در برخی از غذاها یافت می شود. البته این ویتامین ممکن است به مواد اضافه گردد یا از طریق وارد بدن شود. بیشترین قسمت ویتامین B2 در روده کوچک جذب می شود.

 


تولیدی جوراب مقدم ویتامین ,محلول ,مواد ,محصولات لبنی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

nevesishackerman آموزش و خدمات بهینه سازی سایت|آموزش سئو چاپ کارت ویزیت,چاپ کارت ویزیت خاص,چاپ ساک دستی,ساک دستی کاغذی,ساک تبلیغاتی,شاپینگ بگ,چاپ ساک دستی فوری چگونه می توان محیط مدرسه را به محیطی با نشاط وشاد تبدیل نمود. בوستــ مجازے مـــــטּ پیسی گیم اپ مرجع دانلود برنامه و بازی کامپیوتر کتابخانه عمومی ارشاد شهرستان طبس