انواع بیماری های مقاربتی

انواع بیماری های مقاربتی

عفونت های منتقله از راه جنسی اغلب به عنوان اپیدمی بی صدا شناخته می شوند

 

4 بیماری مقاربتی که ممکن است مردان به آن مبتلا شده باشند بدون این که بدانید و کاری که باید برای پیشگیری و یا درمان این بیماری های مقاربتی انجام دهند را با شما در میان می گذاریم.

 

همه بیماری های مقاربتی با زائده های عجیب یا ترشحات بدبو همراه نیستند. این بیماری ها ممکن است بدون هیچ علامتی شما را مبتلا کنند.

 

طبق گزارش جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ( CDC ) انتقال بیماری های مقاربتی (STDs ) به بالاترین حد خود در طول زمان رسیده است. از سال 2014 تا 2015، موارد تشخیص کلامیدیا (Chlamydia)، شش درصد افزایش داشته و موارد تشخیص سوزاک(gonorrhea) تا 13 درصد افزایش پیدا کرده است. بهتر است بدانید که تعداد واقعی افراد مبتلا به بیماری های مقاربتی، احتمالا خیلی بالاتر از میزان گزارش شده توسط این مرکز است، چون بسیاری از افراد هیچ سرنخی از مبتلا شدن به این بیماری ها ندارند و به این علت است که بیماری های مقاربتی اغلب با علائم قابل توجهی همراه نیستند.

 

به گفته دکتر دبی هربنیک (Debby Herbenick)، محقق روابط جنسی در دانشگاه ایندیانا: عفونت های منتقله از راه جنسی اغلب به عنوان اپیدمی بی صدا شناخته می شوند به این دلیل که معمولا نشانه های مشخص بیرونی ندارند.

 

بنابراین شما بدون این که خبر داشته باشید ممکن است به این بیماری ها آلوده شده باشید و همین طور شریک زندگی تان. در ادامه 4 بیماری مقاربتی که ممکن است مبتلا شده باشید بدون این که بدانید و کاری که باید انجام دهید را با شما در میان می گذاریم:

 

بیماری مقاربتی: سوزاک (GONORRHEA)

این بیماری باکتریایی می تواند از طریق رابطه محافظت نشده واژینال، دهانی یا مقعدی منتقل شود. در نتیجه سبب ایجاد عفونت در اندام ، راست روده یا گلو می شود.

 


تولیدی جوراب مقدم بیماری ,مقاربتی ,مبتلا ,ممکن ,بدانید ,جنسی ,بیماری مقاربتی ,درصد افزایش ,سوزاک gonorrhea ,موارد تشخیص ,همراه نیستند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیفان حرف دل الک دولک پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه قهدریجان صبا مطلب دنـیـای دانـلـود | مرجع دانلود فیلم و سریال,اخبار,نرم افزار,بازی,آهنگ تخفیف ویژه فقط برای امروز