این مودم ها معمولا دارای یک پورت USB و یک پورت  LAN هستند . لازم به ذکره که بعضی از مودم های سیمی ممکنه پورت USB نداشته باشن و بعضی ها هم ممکنه پورت LAN نداشته باشن .

البته  مودم هایی که در دو سال اخیر به بازار اومدن بدون استثنا پورت LAN رو دارند . اگر مودمی که ین هر دو پورت USB و LAN رو داشت ، توصیه می کنم حتما از LAN استفاده کنید ! مودم های سیمی یا همون مودم Ethernet تک پورت می تونن فقط به یک کامپیوتر ( یا لپ تاپ ) وصل بشن و فقط به یک سیستم سرویس بدهند . در کل بنا به دلایلی که در بند بعدی عرض خواهم کرد من این نوع مودم ها رو توصیه نمی کنم . اگر جایی که می خواین از اینترنت استفاده کنید فقط یک سیستم داره ( مثلا خونه ) و قرار هم نیست که سیستم دومی به اینترنت متصل بشه این نوع مودم گزینه خوبیه . مودم های تک پورت سیمی ارزان ترین مدل مودم ADSL هستند . اما از اونجایی که امروزه در هر خونه ای حداقل یک تلفن هوشمند یا تبلت پیدا میشه تاکید می کنم که حتما مودم وای فای تهیه کنید !

مودم وای فای WiFi  همون مودم وایرلس Wireless یا مودم بی سیم هست که از نظر من بهترین نوع مودم برای هر نوع کاربریه . هم کاربران خانگی و هم کاربران تجاری می تونن از مودم وای فای استفاده کنن . اما چرا مودم وای فای ؟ همون طور که از اسم این نوع مودم پیداست ، با مودم وای فای چنتا دستگاه ( مانند لپ تاپ ، موبایل ، تبلت ) می تونن به صورت بی سیم و هم زمان به اینترنت متصل بشن . البته تعداد دستگاه ها به میزان سرعت و پهنای باند اینترنت تون بستگی داره . مثلا اگه سرعت تون کمتر از ۲۵۶ هست توصیه میکنم بیشتر از ۳ تا دستگاه رو به مودم کانکت نکنید که اصلا جواب نمیده ! اغلب مودم های wifi دارای ۴ پورت LAN هستند . در واقع ۴ تا سیستم PC و یا لپ تاپ به صورت مستقیم می تونن به مودم وصل بشن . البته مودم های وایرلس تک پورت هم در بازار وجود دارن که نسبت به مدل های ۴ پورت ارزون تر هم هستن .



تنوع موضوعی در تالار 707 مودم ,پورت ,سیستم ,اینترنت ,تونن ,توصیه ,داره مثلا ,اینترنت متصل ,کنید مودم ,استفاده کنید ,نداشته باشن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش وسایل نقلیه سنگین دانلود بهترین های دنیای مجازی اینجا همه چی هست کم حرفِ پرفکر پیروز این جدل تو خواهی بود اگر...؟ هواشناسی نی ریز چینی آذین الان بخر تحویل بگیر