برای اطلاعات بیشتر در مورد نمای شیشه ای ساختمان با ما همراه باشید:

در بهترین حالت ، نمایهای لعاب دار یکی از قابل تشخیص ترین و پر زرق و برق ترین اجزای ساختمان های امروزی هستند. با این حال ، با تکرارها و سفارشی سازی های بی پایان ، آنها دقیقاً یک راه حل ساده معماری برای تجزیه کردن نیستند. نمای شیشه ای ساختمان از نظر هندسی جدید است و امروزه مورد استقبال قرار گرفته است.

به گفته سیمونز ، "هر پروژه به دلیل جغرافیایی ، اقلیمی ، مشتری ، گروههای کاربری و غیره بی نظیر است. بنابراین ، آغاز پروژه همه چیز در جستجوی همه این گوشه ها برای شناسایی معیارهاست که می تواند واقعاً گسترده باشد. موارد ساده شامل کنترل خورشیدی ، راحتی حرارتی ، تابش خیره کننده و توانایی تحمل باد و شرایط لرزه ای است.نمای شیشه ای ساختمان نیز بنا به شرایط محیطی و معماری مورد نظر انتخاب می شود.

شیشه می تواند به عنوان یک جایگزین فوق العاده برای یک سیستم نما سنتی استفاده شود.

هنگامی که شما به دنبال ایجاد دیوارهای شیشه ای به عنوان بخشی از طرح هستید ، گزینه های مختلفی در اختیار شما است. در بیشتر موارد هنگام طراحی دیوار شیشه ای می خواهید شیشه ویژگی برجسته این نما باشد. این به معنای به حداقل رساندن فریم و استفاده از بزرگترین صفحه های شیشه ای امکان پذیر است.

انواع نمای شیشه ای ساختمانبسیاری وجود دارد که در بازار وجود دارد و هر یک از نظر اندازه قاب ، مواد و طراحی بسیار متفاوت هستند.شیشه می تواند به عنوان یک جایگزین فوق العاده برای یک نمای سنتی استفاده شود. با استفاده از شیشه ها با مشخصات و با جزییات مربوط به رفع فشار ، می توانید کل شیشه ها را بدون وجود قاب قابل مشاهده و یا ثابت بسازید.


شیشه ساختاری چیست؟

اما وقتی مشخص می شود ارتفاع شیشه ای خود را مشخص کنید بهترین راه حل برای شما و طراحی پروژه چیست؟ در اینجا ما تفاوت  بین یک نمای شیشه ساختاری و یک ارتفاع شیشه ای ساخته شده با یک سیستم نما باریک را بیان می کنیم:

کادر بندی

برای کمترین استفاده از سیستم نما می توانید از قاب آلومینیومی استفاده کنید.

البته با وجود سیستم نما باید اندازه "جعبه" در پشت شیشه را نیز در نظر بگیرید که آن را استحکام می بخشد. این بخش های جعبه بسته به  ارتفاع و میزان باد پروژه متفاوت است.

به عنوان نمونه سیستم نما باریک دارای یک قاب فقط 35 میلی متر است اما عمق انتقال آن به وزن واحد شیشه بستگی دارد. جابجایی های سنگین برای واحدهای شیشه ای تا 400 کیلوگرم استفاده می شود و دارای عمق 130-155 میلی متر هستند.

در مقابل ، عنصر اصلی طراحی شیشه سازه این است که هیچ قاب وجود ندارد. واحدهای شیشه ای با استفاده از کانالها یا زوایایی که به صورت پنهان طراحی شده اند ، در ساختار ساختمان ثابت می شوند ، مهم نیست که طراحی پروژه شما چیست.

 

نمای شیشه ای ساختمان چند طبقه برای ایجاد نمای شیشه ای بدون قاب به قسمت خیابان مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه به طور کامل طراحی شده و به گونه ای طراحی شده است که به هیچ وجه قاب قابل مشاهده نیست. در عوض ، هر واحد شیشه ای در تمام طبقات یکپارچه با هم ادغام می شوند و یک سطح صاف شیشه ایجاد می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمای شیشه ای ساختمان اینجا کلیک کنید.

 



پارتیشن شیشه ای شیشه ,نمای ,استفاده ,طراحی ,ساختمان ,سیستم ,نمای شیشه ,ارتفاع شیشه ,طراحی پروژه ,واحدهای شیشه ,شیشه ساختاری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید اینترنتی rama پادشاه رمان moiseskzvz80 WebSite كافي نت مجازي کلینیک مجازی تاریخ استان مرکزی مدبرند