کلیپ پر کار و مشغول، خوش گذران و اهل دل: خود انگیخته، همه‌فن‌حریف، سر به هوا، بریز و بپاش

شکل اینیاگرام

خصوصیات همگانی :افراد عمدتا تحریک پذیر، خود انگیخته، کنجکاو، خوشبین، آرزومند و بی تاب، اناگرام معاشرتی، آینده مدار ماجراجو، تنوع طلب، چابک و  حراف هستند.

تضادها و تعت: افراد تیپ ۷( مشتاق) با ریخت و پاش کردن، سر به هوایی، بیقراری، ناشکیبایی، هیجان خواهی، واقعیت گریزی، زیاده خواهی، مسئولیت‌گریزی، پرتوقع بودن و افراط گرایی به سوی تضاد و تعارض  می‌روند.

بهترین حالت: در این حالت افراد تیپ ۷ قدردان و سپاسگزار، فکور، سخاوتمند، ورزیده و ماهر همه‌فن‌حریف، پذیرا، متین پرشور و دل انگیز هستند.

 

تشخيص تیپ هفت

تیپ هفت نمونه و مصداق آرزو برای آزادی و تنوع و کشف و بسیاری از تجارب گرانبهایی است که زندگی پیش روی ما قرار می‌دهد از این رو تیپ ۷ در میان تیپ های شخصیتی نه گانه احتمالاً پررین برونگرا ترین و  معاشرتی ترین این افراد هستند.

آنها خود انگیخته و خوشبین هستند و زندگی را لذت بخش می بینند از آن دسته افرادی هستند که زندگی روزمره را تبدیل به عید و ضیافت می کنند و آن را گرامی می دارند این دسته از دوست دارند برنامه روزانه خود را این طنین تکمیل کنند: بعداز کار لبی تر کردن تا شب استراحت سپس شام و تئاتر و سینما در ساعت ۲ نیمه شب و قبل از رفتن به خانه صرف یک لیوان نوشیدن. آنها در شب به بعد ممکن است ترتیب رفتن به یک تالار موسیقی دیدن مسابقه بیسبال آواز خوانی در یک گروه کر محلی یا یک رستوران جدید را بدهند. افراد تیپ ۷ که در شهرهای کوچک زندگی می‌کنند یا به اندازه کافی پول ندارند که تفریحات فوق را انجام بدهند همین کارها را در سطحی پایین تر و محدود تر انجام می دهند اما آنها هنوز به دنبال تنوع و کسب تجربه بی‌وقفه هستند خواه از طریق نامه باشد خواه دیدن یک فیلم صحبت تلفنی با دوستان پاتوق زدن در یک کافه یا از طریق ورق زدن مجلات و خیالپردازی باشد افراد تیپ ۷ در پافشاری جهت فهم چیز های جدید و تازه بهترین عملکرد را دارند از این رو تجربه طیف وسیعی از امور آنها را به منبعی غنی برای دیگران تبدیل می کند آنها می دارند که بهترین رستوران های شهر یا کشور خود حتی دیگر کشورها کجا قرار دارد یا بهترین جواهر آن جا کدام است؟ آنها می دارند که کدام فیلم جدید ارزش دیدن دارد و آخرین اطلاعات و مد روز چیست؟

با وجود این وقتی افراد سالم تیپ ۷ از بین این همه محدودیت ها و موانع پای خود را روی زمین می گذارند می داند که زندگی بسیار لذت بخش است شروع شغل و همه فن حریف بودنشان می تواند آنها را در بسیاری از حوزه های مهارتی و علایقشان مولد خلاق پرکار و اهل عمل سازد آنها می‌توانند ورزیدگی و مهارت بالای مردم دوره رنسانس را داشته باشند افراد استثنایی با استعدادهای ذاتی و مهارت‌های فوق‌العاده اگر از نومیدی و ساکن دچار رنجش شوند با انعطاف پذیری یک گام به عقب بر می دارد و به تجدید قوا می‌پردازند خیلی کم می توانند خود را به مدت طولانی کنترل کنند افراد تیپ ۷ مشتاق مایلند برای هر چیز حداقل دو بار تلاش کند بار اول برای فهم این که چه دوست دارند و برای بار دوم برای فهمیدن اینکه آیا بار اول آن را دوست داشتند یا نه! البته آنها می‌خواهند تجربشون هرچه بیشتر تفننی و تا حد امکان لذت بخش و مطبوع باشد؛ به عبارت دقیق‌تر این همیشه لازم و ضروری نیست چیزی که برای این دسته افراد مهم است رها بودن حق انتخاب داشتن و ایجاد امکانات بیشتر برای آینده شان است.

ذهن افراد تیپ ۷ بی قرار است و پر شده از ایده ها و طرح هایی است که مشتاقانه منتظر به فعلیت رساندن آنها هستند این افراد آینده را پیش بینی می کنند و عملا برای پیش آمد های خوشگوار با لذت بخش به همان صورتی که انتظار دارند دهانشان آب می افتد این دسته افراد تنها به آینده فکر نمی‌کنند بلکه از جای خود برخاست و به موقع آن را عملی می‌کنند. آنها با رویاهای شان از طریق دست به کار شدن و عملی کردن طرح های خود زندگی می‌کنند و با توان و شور و شوق خودشان خیلی چیزها را به دست می آورد با این توصیف همانطور که بیقراری افراد تیپ ۷ متوسط افزایش می‌یابد برای از دست دادن دیگر تجارب و تفریحات خود دچار ترس می شوند در رابطه با تجاربی که به دنبال آن هستند که کمتر تمایز قائل می‌شوند. آنها شروع به کنار گذاشتن اولویت‌های خود می‌کنند 


اینیاگرام در کسب و کار افراد ,دارند ,زندگی ,آینده ,دسته ,می‌کنند ,دسته افراد ,زندگی می‌کنند ,دوست دارند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سایت سایت خرید اینترنتی تاریک انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان قم یک قدم به جلو درب ضد سرقت پارس درب خدمات مجالس و تشریفات مهمانی کافه جک جدید دستگاه فلزیاب