به گزارش سایت همسریابی شیدایی عروسی های کوچک به طور فزاینده ای محبوب در حال رشد هستند. برخی از زوج ها که در سایت صیغه یابی شیدایی آشناه شده اند ممکن است عروسی کوچک برای کاهش هزینه های خود داشته باشند ، در حالی که برخی دیگر فقط می خواهند روز را با کسانی که برایشان مهمتر است به اشتراک بگذارند.

متأسفانه ، وقتی تصمیم می گیرید عروسی خود را کوچک کنید ، ممکن است مجبور باشید برای افرادی که دوست دارید "نه" بگویید. دشوار نیست که باعث ایجاد احساس صدمه ای شوید ، اما چند مرحله وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از درگیری لیست برخی از مهمانان را بردارید. برنامه ریزی رو به جلو انجام دهید اگر تصمیم دارید عروسی صمیمی داشته باشید ، لیست میهمانان را زودتر تهیه کنید.

برای بعضی از افراد ، عروسی با 20 نفر ممکن است به اندازه کافی در نظر گرفته شود ، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای کاهش تعداد به 70 نفر سخت باشد. در مورد شماره نهایی با شریک زندگی خود صحبت کنید ، و شروع به نوشتن نام خانواده و دوستان نزدیک کنید. برای کاهش تعداد ، ممکن است دوست دارید یک روزعروسی بدون کودک داشته باشید یا از دعوت از آشنایان مانند همکاران کار خودداری کنید.

39٪ از زوج ها به تنهایی بودجه عروسی خود را تأمین می کنند ، بنابراین دیگر انتظار نمی رود که خویشاوندان دور و دوستان والدین دعوت شوند. همچنین با دعوت شرکای مهمانانی که در روابط طولانی مدت قرار دارند می توانید اعداد را کاهش دهید. در مورد آنچه می خواهید باز باشید وقتی عروسی می شود همیشه کسی وجود دارد که از چیزی خوشش نیاید و انتقاد کند. اگر فقط یک اجتماع کوچک دارید ، می توانید زودتر اعلام کنید تا صدمات احتمالی را کاهش دهید.

"ما فقط عروسیمان را با دوستان و خانواده نزدیک داریم" برای اکثر مردم توضیحی قابل درک است. اگر می خواهید یک قانون داشته باشید ، باید به آن پایبند باشید. به عنوان مثال ، کسی را که به خوبی از خانواده عروس  خود نمی شناسد دعوت نکنید ، مگر اینکه آماده باشید همه آنها را دعوت کنید. با اجازه دادن به آنها فکر نکنید که دعوت خواهند شد ، مردم را راهنمایی نکنید ، بهتر است صریح و صادق باشید.

ممکن است اعضای خانواده شما با انتظاراتی که باید از آنها دعوت کنید وجود داشته باشد ، و این مکالمه ای است که می توانید به محض شروع کار در لیست مهمانان عروسی خود با آنها داشته باشید. به روش های مختلف جشن بگیرید برخی از زوج ها یک مراسم باز یا یک پذیرایی آزاد دارند ، و دیگری رابطه صمیمی تر دارند.

به عنوان مثال ، می توانید قبل از سفر با خانواده و دوستان نزدیک خود در یک اتاق پذیرایی کوچکتر ، یک مراسم بزرگ پشت بام خانه برگزار کنید. امکان حضور در یک قسمت از روز برای برخی افراد کافی خواهد بود. آنها هنوز هم نمی توانند از این مناسبت لذت ببرند ، بدون اینکه قربانی ماهیت صمیمی روز شوند. از طرف دیگر ، ممکن است دوست دارید بعد از روز عروسی یک مهمانی برگزار کنید تا افرادی که مجبور به از دست دادن آنها شده اند را نیز شامل شوید.

گزینه دیگری که ممکن است دوست داشته باشید عروسی شیدایی باشد. این یک فضای تعطیل را برای شما رقم خواهد زد ، فقط کسانی که به شما نزدیک هستند. عروسی های خودمانی می توانند یک جایگزین عالی باشند ، اما لازم است شما را به کسانی توجه کنید که ممکن است نتوانند سفر کنند. به یاد داشته باشید ، روز شماست برنامه ریزی لیست مهمان می تواند یکی از دشوارترین قسمت های هر عروسی باشد. اگر یک روز کوچک و خودمانی همان چیزی است که شما می خواهید ، می توان بدون توهین به افراد زیادی به نتیجه رسید.

از همان ابتدا مقدم و صادق باشید و در مورد اهداف خود صادق باشید و راه های جایگزین جشن را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید ، مهمترین فرد در آنجا شوهر یا همسر آینده شما خواهد بود ، و این همه چیز مهم است!

 

 


مقالات ازدواج به سبک شیدایی عروسی ,داشته ,ممکن ,دعوت ,دارید ,خانواده ,داشته باشید ,برای کاهش ,صادق باشید ,دوست دارید ,عنوان مثال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اخبار کسب و کار اینترنتی و دیجیتال کافه اینترنتی مجله استایل شناسی آقایان کارافرینی و ایده های کسب و کار بیست انشا بـــــــــــرزخ :| گله از من نکن خريد چراغ خواب كودک مدرن دیواری ستاره ای 2019 Payton4uc559t Blog