گام اول” نیت کنید

مردم به فال حافظ اهمیت زیادی می دهند و از گذشته تا کنون به این فال نیز اعتقاد داشته و در خانه هایشان یک دیوان حافظ را نگهداری می کنند و در مراسم های مختلف مثل شب یلدا در کنار سفره هایشان می نشینند و برای خودشان فال می گیرند. اما اگر قصد داشته باشیم که فال حافظ صحیحی بگیریم باید مراحل زیر را طی کنیم.

اولین گام و اصلی ترین کاری  که شما باید برای گرفتن فال حافظ انجام بدهید نیت کردن است. افرادی که اعتقادی به گرفتن فال ندارند بهتر است همین ابتدا از گرفتن فال صرف نظر کرده و وقت شان را هدر ندهد.

مهم است که چطور نیت می کنید. هر سوال،کار و… را که برای می خواهید فال بگیرید را نیت کنید. نیت کردن برای چیزهای آشکار نیست مثلا اگر شغلی برای شما اماده شده ولی خودتان سرکار نروید قطعا حماقت به خرج داده اید و نیازی نیست که فال بگیرید.

بهتر است برای مسائلی مثل عاقبت فلان کار خوب است یا نه ؟ اینکار را انجام بدهم یا نه؟ و…. فعال بگیریم نه اینکه در مورد چیستی و چرایی ها بپرسیم.

 

طریقه گرفتن صحیح فال حافظ

 

 


آشپزی حافظ ,گرفتن ,بگیریم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

واگویه هایم گفتگو engineering سرزمین ترفند اموزش انواع سگ ژرمن و خارجی عکس های لو رفته بازیگران خريد کفش کتونی ارزان قیمت رنگ ترکیبی فیک مارک دار 2021