بازاریابی سیستم همکاری در توسط انجمن بازاریابی آمریکا به عنوان "فعالیت ، گروهی از سازمانها و فرایندهای ایجاد ، برقراری ارتباط ، ارائه و مبادله پیشنهادهایی که برای مشتریان ، مشتریان ، شرکا و کل جامعه دارای ارزش است" تعریف شده است. این سازمان هر سه سال یکبار این تعریف و تعریف آن را از "تحقیقات بازاریابی" بررسی می کند.  نگرانی های "جامعه در کل" در سال 2008 به این تعریف اضافه شد.  توسعه مقایسه را می توان با مقایسه این تعریف با 1935 مشاهده کرد: "بازاریابی عملکرد فعالیت های تجاری است که جریان را هدایت می کند. کالاها و خدمات از تولیدکننده تا مصرف کننده.

این اصطلاح از معنای اصلی به معنای واقعی کلمه اشاره به رفتن به بازار با کالاهای ی است. از منظر مهندسی فرآیند ، بازاریابی سیستم همکاری در "مجموعه ای از فرایندهای بهم پیوسته و بهم پیوسته با سایر کارکردهای یک کسب و کار با هدف دستیابی به علاقه و رضایت مشتری" است.

فیلیپ کوتلر بازاریابی سیستم همکاری در را به عنوان "رفع نیازها و خواسته ها از طریق فرآیند مبادله" تعریف کرد. یک دهه بعد وی این تعریف را چنین تعریف کرد: "یک فرایند اجتماعی و اداری که طی آن افراد و گروه ها با ایجاد ، ارائه و مبادله محصولات با ارزش با دیگران ، آنچه را که می خواهند و نیاز دارند ، بدست می آورند."

موسسه بازاریابی مشارکت در تعریف بازاریابی را "فرآیند مدیریت مسئول شناسایی ، پیش بینی و تأمین نیازهای مشتری با سودآوری" می داند. یک مفهوم مشابه بازاریابی مبتنی بر ارزش است که نقش بازاریابی را در کمک به افزایش ارزش سهامداران بیان می کند.  در این زمینه ، بازاریابی سیستم همکاری در را می توان به عنوان "فرایند مدیریتی که به دنبال به حداکثر رساندن بازده سهامداران از طریق ایجاد روابط با مشتریان با ارزش و ایجاد یک مزیت رقابتی است" تعریف کرد.

در گذشته ، شیوه های بازاریابی سیستم همکاری در به عنوان یک صنعت خلاق دیده می شد که شامل تبلیغات ، توزیع و بود. با این حال ، از آنجا که مطالعه آکادمیک بازاریابی به طور گسترده ای در علوم اجتماعی ، روانشناسی ، جامعه شناسی ، ریاضیات ، اقتصاد ، انسان شناسی و علوم اعصاب مورد استفاده قرار می گیرد ، این حرفه اکنون به عنوان یک علم به رسمیت شناخته شده است ، به بسیاری از دانشگاه ها امکان ارائه کارشناسی ارشد (کارشناسی ارشد) را می دهد. ) برنامه ها.

بازاریابی توسط سیستم همکاری در فرآیند آوردن محصول به بازار است که شامل مراحل زیر است: تحقیقات گسترده در بازار ؛ هدف گذاری بازار و تقسیم بازار ؛ تعریف استراتژی های توزیع ، قیمت گذاری و تبلیغات ؛ توسعه استراتژی ارتباطی. بودجه. و تنظیم استراتژی های مربوط به اهداف توسعه بلند مدت بازار.  بسیاری از قسمتهای فرآیند بازاریابی همکاری در (مانند طراحی محصول ، مدیر هنری ، مدیریت برند ، تبلیغات ، بازاریابی داخلی ، نوشتن متن و غیره) شامل استفاده از هنرهای خلاق است.


کیان بازاریابی ,تعریف ,همکاری ,سیستم ,بازار ,فرآیند ,سیستم همکاری ,بازاریابی سیستم ,کارشناسی ارشد ,بازاریابی سیستم همکاری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پاسخ سوالات , عکس و داستان فروش محصولات لاغری و تناسب اندام و چاقی اجناس فوق العاده .::سايت نظامي آي آر ارتش|بزرگترین و متفاوت ترین سایت نظامی در ایران::. بولشت دانلود سرای جهان فروشگاه اینترنتی دانلود فایل تحقیق مقاله نرم افزار کتاب برنامه طراحی سایت و سئو سایت