هدف از این پژوهش رزرو هتل بررسی وضعیت کیفیت خدمات هتل ها و رضایت مشتریان در شهر مشهد است. با رزرو هتل مطالعه تحقیقات رزرو هتل پیشین مدل مفهومی خاصی طراحی شد و کیفیت خدمات هتل ها با استفاده از مدل آمیخته رزرو هتل «بومز و بیتنر» مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است. در این پژوهش، با استفاده از بررسی اسناد رزرو هتل و مدارك و پرسشنامه محقق ساخته، داده هاي مورد نیاز از 196 نفر از مشتریان هتل هاي شهر رزرو هتل مشهد و 90 نفر از مدیران و کارشناسان این هتل ها جمع آوري گردید. نتایج تحقیق نشان می دهد رزرو هتل که در مجموع کیفیت خدمات هتل هاي شهر مشهد در حد قابل قبولی قرار دارد و مشتریان رزرو هتل از کیفیت خدمات ارائه شده راضی هستند. بین دیدگاه مشتریان، مدیران و کارشناسان تفاوت رزرو هتل وجود دارد. همچنین آمیخته رزرو هتل «مکان» داراي بیشترین اهمیت و آمیخته «قیمت» داراي کمترین رزرو هتل اهمیت است


شارژ دی رزرو ,خدمات ,کیفیت ,مشتریان ,آمیخته ,مشهد ,کیفیت خدمات ,آمیخته رزرو ,رضایت مشتریان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

راهنمای خرید اینترنتی تشک طبی مناسب برای شما هــــــــیوآ پرتال جامع سرگرمی و تفریحی بیتوته 24 حوریا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. تبریز چاپ حمایت از کالای ایرانی سایت تفریحی پرتک ریاضیات دوره اول متوسطه ( سرزمین ریاضی ) امروزقیمت دلاردراخرین لحظه